An nou fericit tuturor, dar mai ales comunității noastre fără de care nu am fi crescut atât de mult pe parcursul anilor!
2023 va fi un an plin pentru TEE: cohorta Executive MBA 2020 își va încheia studiile în luna ianuarie, cohorta 2022 intră în a doua jumătate a studiilor din cadrul programului Executive MBA, iar noul grup de studenți Executive MBA, care va începe cursurile în 16 februarie, va descoperi cât de provocator, dar și de satisfăcător acest Executive MBA, validat de Universitatea din Buckingham și proiectat de comunitatea de business și de alumni TEE, poate fi. Ca să nu mai vorbim de toate programele scurte pe care plănuim să vi le aducem în continuare, și care vă vor oferi posibilitatea de a vă întâlni cu experții noștri și de a discuta cele mai interesante subiecte de business.
Următorul modul al programului Executive MBA și ultima oportunitate de a te alătura sesiunii gratuite înainte ca următoarea clasă să înceapă cursurile este Disruptive Innovation: Practices and Processes.
Modulul Disruptive Innovation: Practices and Processes este practic și interactiv, astfel încât studenții să poată explora cu ușurință și să analizeze critic diversele moduri în care creativitatea și inovația pot fi valorificate și promovate pentru a crea și a capta valoare. Mai exact, ei vor examina diverse strategii și culturi într-un mod care le va permite să descopere diferite nuanțe și, astfel, să încurajeze inovarea.
Modulul va fi predat de Dr Mark Gregory, lector al ONCAMPUS Global – Paris, cu o experiență vastă în sisteme informatice de business. Ne face plăcere să îl anunțăm ca speaker al acestui modul, pe absolventul programului Executive MBA al Universității Hull, Vicepreședinte, Cognitive Computing Endava, Dr. Radu Orghidan!
Înscrie-te acum la
Sesiunile gratuite vor avea loc în 27 ianuarie de la ora 16.00 și în 28 ianuarie de la ora 9.30.
Admiterea pentru următoarea clasă Executive MBA se încheie pe 31 ianuarie! Consultați criteriile de admitere pe site-ul nostru!
În plus, studenții vor fi încurajați să dezvolte și să demonstreze abilități de învățare colaborativă și de grup. Studenții vor învăța cum să aplice cunoștințele conceptuale în lumea reală prin crearea, evaluarea riscurilor și prezentarea unei propuneri de business inovatoare.
La sfârșitul modulului, aceștia vor putea excela într-un mediu inovator, evaluând posibilitățile tehnologice, tendințele emergente și riscurile.
Cu experiență în sistemele informatice și managementul acestora, Dr. Mark Gregory a ocupat recent poziția de lector în afaceri la ONCAMPUS Global - Paris, partener al KEDGE Business School.
Deține un doctorat în sisteme informatice și este lector, cercetător, consultant, formator și manager de program. Mark are o vastă experiență internațională, trăind și predând sisteme informatice de business în școli de business, școli de inginerie și universități din Franța, Arabia Saudită și Marea Britanie. De asemenea, a predat pentru perioade scurte în România în anii 2016, 2020 și 2021. Înainte de a-și începe cariera academică, Mark a lucrat timp de 15 ani în industria IT. Mark este, de asemenea, director al unei afaceri în turism din Franța.
Mark are o experiență relevantă, vastă și foarte recentă în cercetarea multimethod. Este energic, entuziast, motivat și motivant cu expertiză specifică în date mici (baze de date) și mari (analiză), modelarea cunoștințelor conceptuale, sisteme informatice enterprise și personale, gândirea și complexitatea sistemelor, gestionarea și planificarea sistemelor informatice, transformarea digitală, inovarea, comerțul electronic și analiza sistemelor.
Radu Orghidan este un consultant cu experiență în domeniul IA și se ocupă de inovarea strategică prin cloud și sisteme de calcul cognitiv on-premise. El deține o diplomă de doctorat de la Universitatea din Girona, Spania, și un Executive MBA de la Universitatea din Hull, Marea Britanie.
Are experiență antreprenorială în calitate de co-fondator al 2 start-up-uri și gestionând echipe interfuncționale pentru a atinge obiectivele de cercetare și dezvoltare pentru clienții din diferite industrii.