Image

Primul și singurul training pentru executivi din România bazat pe știința comportamentală aplicată, cu scopul de a te sprijini în a face schimbări și a-ți dezvolta afacerea!

CONCEPT

Dacă credem că, pentru a ne atinge obiectivele de business, e nevoie doar să gestionăm în mod rațional oamenii și proiectele din organizațiile din care facem parte, riscăm să … ne înșelăm amarnic! Căci, în realitate, mediul de afaceri (la fel ca și cel personal, de altfel) e dominat mai degrabă de decizii umane Iraționale, decât Raționale. Din acest motiv, devine absolut necesar să ne dezvoltăm abilitățile și competențele corespunzătoare gestionării unui astfel de context.

Cel mai important motiv pentru care uneori chiar și ideile geniale eșuează este pentru că nu pornesc de la nivelul comportamentului uman. Iar unii cercetători și practicieni numesc acest aspect elementul lipsă. Pentru că dacă înțelegi cu adevărat comportamentul uman și procesul de luare a deciziilor (cu multitudinea sa de iraționalități), atunci vei putea să-l influențezi previzibil și să obții rezultatele pe care le urmărești!

Astfel, pe parcursul acestui training de patru luni, te vom ajuta să înțelegi comportamentul uman real, cu capacitatea sa limitată de raționalizare, astfel încât să nu mai ignorăm faptul că în numeroase situații oamenii decid mai degrabă sub imboldul emoțiilor, decât al rațiunii. Bazat pe cele mai recente informații și practici în știința comportamentală, cursul te va ajuta să-i convingi pe cei din jurul tău să facă alegerile necesare sau să aibă un anumit comportament.

Acest training a fost creat de către Transilvania Executive Education în parteneriat cu agenția daneză de consultanță iNUDGEyou, dezvoltatorul cunoscutei metodologii BASIC© pentru intervențiile de schimbare a comportamentului adoptate de către OCDE în 2019. Cursul este primul și singurul training pentru executivi din România ce se bazează pe știința comportamentală aplicată, cu scopul de a te ajuta să-ți dezvolți afacerea. Universitatea Buckingham a validat acest program și va oferi diploma de absolvire participanților.

GRUPUL ȚINTĂ

Acest training se adresează reprezentanților mediului de afaceri: persoane de decizie din companii (C Level, directori, manageri, team leaderi), precum și specialiștilor din vânzări, marketing, managementul produselor, relații cu clienții sau resurse umane. Cursul oferă perspective practice și strategii inovatoare. Pe baza feedback-ului primit de la prima clasă de executivi, este esențial pentru oricine lucrează cu date și dorește să inoveze afacerea/produsul pe care il are sau să ia decizii informate.

CONȚINUT

Cursul este construit pe doi piloni importanți:

  • Unul care oferă cunoștințele teoretice și conceptuale necesare în domeniul Economiei Comportamentale (Modulul 1 & 2)

  • Partea practică - utilizarea metodologiei BASIC© pentru intervenții de schimbare a comportamentului (Modulele 3 & 4)

Image

MODULUL 1 [14-15 martie]

FUNDAMENTELE ECONOMIEI COMPORTAMENTALE - De ce este important să acceptăm că astăzi contextul de afaceri este dominat de luarea deciziilor iraționale, mai degrabă decât a celor raționale.

La finalul acestui modul veți:

  • Înțelege de ce oamenii se comportă irațional (sistem de gândire automat vs. reflexiv);

  • Cunoaște cele mai frecvente 25 de biasări cognitive care apar în timpul procesului de luare a deciziilor;

  • Fii capabili să recunoașteți și să analizați situațiile în care apar comportamente iraționale și să evaluați prejudecățile cognitive care conduc la acele situații.

MODULUL 2 [11-12 aprilie]

STRATEGII DE SCHIMBARE A COMPORTAMENTULUI - Există încă speranță ca noi să ne comportăm mai mult ca Homo Rationalis, decât ca Homo Irraționalis.

La finalul acestui modul, veți:

  • Înțelege caracteristicile alegerilor intertemporale (evaluări din prezent versus din viitor) și să veți fi capabili să evaluați diferite tipuri de provocări de autocontrol;

  • Înțelege conceptele de arhitectură a alegerii și nudging (înghiontire) ca o potențială strategie complementară de schimbare a comportamentului (pe lângă stimulente, persuasiune și informare);

  • Fii capabili să identificați diverse tipologii de nudge (implicite, nudging al normelor sociale) și să le implementați pe baza unei analize preliminare a contextului

  • Avea competențele necesare pentru a proiecta o intervenție de schimbare a comportamentului, care să includă elemente de stimulare și creștere.

MODULUL 3 [16-17 mai]

METODOLOGIA BASIC© PENTRU SCHIMBAREA COMPORTAMENTELOR - Punerea în practică a științei comportamentale! Vă veți dezvolta cunoștințele și abilitățile necesare pentru implementarea cu succes a unei intervenții de schimbare a comportamentului, prin utilizarea metodologiei BASIC© legată de o problemă reală de afaceri.

La finalul acestui modul veți:

  • Înțelege cum funcționează metodologia BASIC© pentru schimbarea comportamentelor;

  • Fii capabili să analizați o situație de afaceri care este potrivită pentru o intervenție de schimbare a comportamentului utilizând metodologia BASIC©;

  • Avea capacitatea de a proiecta o intervenție comportamentală folosind metodologia BASIC©;

  • Avea cunoștințele și abilitățile necesare pentru a organiza implementarea cu succes a unei strategii de schimbare a comportamentului folosind metodologia BASIC©.

MODULUL 4 [13-14 iunie]

Stăpânirea METODOLOGIEI BASIC© - Acum este timpul să trecem la etapa practică!

La finalul acestui modul veți:

  • Deține cunoștințele și abilitățile necesare pentru a prezenta într-o manieră convingătoare proiectul de schimbare comportamentală pe care l-ați dezvoltat, în vederea obținerii aprobării pentru implementare din partea părților interesate din business;

  • Avea capacitatea și motivația de a utiliza metodologia BASIC© în viitoare proiecte de afaceri;

  • Fii capabili să analizați și să evaluați în mod adecvat alte proiecte de intervenție pentru schimbarea comportamentală.

Image
Image

Dr. Alin T. Băiescu, MBA este directorul cursului „Economia comportamentală în acțiune”, precum și lectorul al primului modul. În cadrul programul EMBA Transilvania Executive Education predă de peste 3 ani modulul Economie pentru manageri și antreprenori.

Dr. Băiescu are 25 de ani de experiență în sectorul financiar, ocupând poziții de management în cadrul unor cunoscute companii (AIG/ MetLife, Raiffeisen, Eureko, AEGON).

În paralel, și-a dezvoltat o carieră academică. Dr. Băiescu deține atât un doctorat, cât și o diplomă de Executive MBA, fiind și profesor asociat la Universitatea Babeș-Bolyai (Cluj-Napoca) și la Universitatea Buckingham - în cadrul programului Executive MBA susținut în România.

De asemenea, Alin este autor, co-autor sau coordonator a 10 cărți, în domenii precum asigurări, management și afaceri.

Prof. Rodica Ianole-Călin este un specialist în microeconomie aplicată, cercetător și profesor, care se concentrează pe a folosi informațiile comportamentale și de analiză a datelor pentru a îmbunătăți bunăstarea personală și societală. Este profesor de Economie Aplicată la Universitatea din București și lector pentru Modulul 2.

În activitatea sa de cercetare, profesor Ianole-Călin examinează atitudinile, deciziile și comportamentele legate de consumul și stilul de viață durabil, sănătatea, luarea deciziilor financiare, informalitatea și normele sociale.

Predă economia comportamentală și experimentală, teoria jocurilor și subiecte în economia sănătății și a mediului, la Facultatea de Afaceri și Administrație, unde a co-fondat primul program de master în Economia comportamentală din România.

Dr. Pelle Guldborg Hansen este cercetător în domeniul științelor comportamentale la Universitatea Roskilde (Danemarca), fondator al Rețelei Daneze Nudging și cercetător al iNudgeyou – The Applied Behavioral Science Centre, un centru de cercetare independent care promovează perspective comportamentale aplicate din 2010. Pelle este lectorul Modulului 3.

Dr. Guldborg-Hansen este, de asemenea, în consiliile consultative ale IBPPA – Asociația Internațională de Politici Publice Comportamentale și GAABS – și Asociația Globală de Științe Comportamentale Aplicate. El lucrează cu aplicații din lumea reală a economiei comportamentale și perspective comportamentale, în special așa-numitele intervenții „nudge”. Pe baza experienței sale extinse, dr. Pelle Guldborg Hansen a dezvoltat metodologia BASIC© pentru aplicarea științei comportamentale în politicile publice, care a fost adoptat și publicat în 2019 de OCDE.

Image

TAXĂ DE ÎNSCRIERE ȘI DISCOUNTURI

Te surprindem plăcut cu privire la acest aspect! Taxa pentru acest program de formare pentru executivi nu reflectă cu adevărat calitatea programului și profunzimea cunoștințelor pe care le vei primi. De fapt, valoarea sa reală depășește cu mult suma de 3.750 de euro.

Cu toate acestea, având în vedere că este primul eveniment de acest gen și ne dorim să contribuim la creșterea comunității de afaceri din România, am ținut cont de capacitatea de cumpărare a publicului nostru țintă. Drept urmare, vom oferi acest training la un preț incredibil de redus, făcându-l accesibil unei game mai largi de profesioniști.

Pentru companiile care înscriu patru sau mai mulți participanți, începând cu al patrulea participant, veți beneficia de o reducere generoasă de 50% la taxă.

Image

Vezi cum a fost prima ediție!

Testimoniale