Marketing într-o lume digitală - o experiență executivă în Marea Britanie

Luna iunie este punctul culminant al activității profesionale, iar pasul alert concentrat pe rezolvarea tuturor problemelor indica inevitabilul sezon de vacanta. Noi în schimb avem o alta idee - aducem sezonul cald al vacantelor mult mai devreme și îl combinăm cu un nou subiect pentru studenții noștri - Marketing într-o lume digitală. Acest subiect va acoperi conceptele cheie contemporane de marketing clasic și digital în contextul managementului strategic de marketing, inclusiv experiența practică de utilizare a strategiilor și instrumentelor de marketing digital contemporane.

Cu atât mai mult, Universitatea Buckingham îi întâmpină pe studenți în propriul campus pe durata acestui modul, în împrejurimile sale desprinse din timpul contemporan, cu un aer puternic medieval.

Scopul principal al acestui modul este de a ajuta studenții să dezvolte o perspectivă critică asupra felului în care activitățile de marketing și marketing digital pot avea un impact substanțial asupra valorilor strategice și durabile ale organizațiilor pe piețele competitive specifice. Caracteristica unică a modulului este că îi va provoca pe studenți să aplice cunoștințele dobândite anterior din modulul de Economie, astfel încât să poată dezvolta strategii de piață. Așadar, pe durata acestor zile in care vor fi in Regatul Unit, studenții vor aborda aceste subiecte și discuții în cadrul modulului Marketing într-o lume digitală.

Noua clasă Executive MBA își deschide porțile

Deschidem procesul de admitere pentru noua noastră cohortă 2024! Ești curios să experimentezi un nivel de studiat world-class? Avem douăsprezece module construite pentru a-ți schimba radical perspectiva antreprenorială asupra lumii afacerilor și pentru a-ți prezenta comunitatea noastră de profesori din toate colțurile lumii, profesioniști și o comunitate de absolvenți TEE care vor fi acolo pentru a te ghida prin cei mai intensi și plini de satisfacții 2 ani de studiu.

Lumea afacerilor este în continuă schimbare într-un ritm foarte rapid, iar cu noi vei dobândi cunoștințele potrivite pentru a înțelege de ce, când și cum se întâmplă astfel de schimbări.

Vizitează site-ul nostru pentru detalii privind procesul de admitere, personalul didactic și sesiunile gratuite din cadrul modulelor - oportunități de a ne cunoaște pentru a discuta despre așteptările tale de la programul TEE Executive MBA, validat de Universitatea Buckingham!

Cine va preda acest modul?

Dr. David Harness, profesor în Managementul Serviciilor la Universitatea Sheffield Hallam, va livra acest modul în Marea Britanie. David are experiență în sectorul universitar, specializat în marketing de servicii, cu cercetări efectuate în responsabilitatea socială a corporațiilor, marketingul serviciilor financiare și managementul produselor în faza finală. Are o vastă experiență ca investigator principal atât pentru proiecte de cercetari finanțate, cât și pentru cercetări contractate.

Cu un doctorat de la Universitatea Huddersfield în domeniul eliminării produselor/serviciilor, subiectele de cercetare recente ale lui David sunt concentrate pe bio-plastic, obezitatea tinerilor, dezvoltarea inițiativelor turistice locale și regenerarea urbană. A publicat în Journal of Business Ethics, The Service Industries Journal, Journal of Business Research International Journal of Bank Marketing, Journal of Financial Services Marketing, Australian Marketing Journal, Journal of Product and Brand Management, Journal of General Management și Journal of Marketing Management.

Image


„Sunt încântat să mă pot alătura studenților TEE Executive MBA în călătoria lor de a învăța despre marketing și cum poate fi folosit pentru a modela activitatea unei afaceri.

Modulul are la bază un set de instrumente pentru înțelegerea principiilor critice de marketing și a activităților funcționale stabilite într-o lume din ce în ce mai digitalizată. Scopul meu, prin intermediul materialelor de curs, studiilor de caz și discuțiilor în clasă este să arăt cum marketingul poate fi utilizat pentru ca o organizație să-și atingă obiectivele de afaceri și cele legate de clienți.

Modulul va oferi o perspectivă complementară punctelor de vedere prezentate în alte module, pentru a permite recunoașterea gamei de activități de marketing și modul în care acestea pot fi folosite în construirea valorii prin care o organizație supraviețuiește și crește.

Modulul va permite identificarea și evaluarea critică a posibilelor strategii distinctive și luarea în considerare a opțiunilor strategice pentru susținerea pozițiilor pe piață cu avantaj competitiv durabil. Până la sfârșitul modulului, sper că studenții vor fi capabili să înțeleagă marketingul în contextul propriei organizații și să poată vorbi cu încredere cu specialiștii în marketing.”
- declară David Harness

De ce este important acest modul?

Lumea este în continuă digitalizare a fiecărui aspect din jurul nostru, iar pentru domeniile de afaceri și antreprenoriale este esențial să putem evalua atât în mod critic rolul noilor tehnologii, cum ar fi social media în strategiile de comunicare de marketing, dar și să înțelegem varietatea de modele bazate pe consumatori în piețele specifice. Putem sigur să spunem că în acest moment nu există campanie de marketing fără aspectul digital legat de aceasta. Acest modul urmărește să ofere metode și strategii avansate pentru sfera digitală în evoluție rapidă legată de afaceri. Înțelegerea acestor beneficii modelează perspectiva unui antreprenor pe termen scurt, mediu și lung asupra modului în care ar putea evolua afacerile, ce aspect digital ar putea amenința afacerea cuiva și ce s-ar putea dovedi benefic.

Un invitat ni se alătură

Image


În cea de-a doua zi de studiu al modulului, studenții vor fi prezenți la Stadionul Milton Keynes unde Andy Gibb, Group Sales & Marketing Director al stadionului va ține un discurs studenților noștri.

Andy a lucrat în industria evenimentelor de aproape treizeci de ani, ca organizator si furnizor. Este pasionat de organizarea de evenimentele și spune că încă se bucură de prima dimineața/zi a deschiderii unui târg comercial sau a unui concert pe stadion!


Motto-ul său provine din toți acești ani de experiență atât la evenimente (cât și la schi) „Nu conteaza dacă ești doborât, ci dacă te ridici înapoi.”

 

Deschis pe 29 noiembrie 2007 de Majestatea Sa Regina Elisabeta a II-a, Stadium Milton Keynes are o capacitate de 30.530 locuri și găzduiește clubul de fotbal MK Dons, alături de DoubleTree by Hilton Milton Keynes; o arenă interioară de 3.420 m2, Marshall Arena; Marco Pierre White Steakhouse Bar & Grill Milton Keynes; și MK Dons Sport & Education Trust. Așa că imaginați-vă cât de dificil este pentru Andy să promoveze acest loc și câte lecții va împărtăși studenților noștri.

Cum va arăta modulul în Regatul Unit?

Modulul de Marketing aduce în acest an studenții la Universitatea Buckingham din Regatul Unit pentru o experiență unică, care îmbină învățarea executive MBA cu o experiență de team building. Studenții noștri vor studia în Campusul Universității Buckingham pe durata modulului și o zi la Stadionul Milton Keynes.

Am construit acest modul în Regatul Unit pentru a oferi studenților noștri o experiență culturală bogată, combinată cu predarea noastră academică de nivel world-class, care vizează cât de divers este din punct de vedere cultural mediul de afaceri la nivel mondial. Pe lângă toate acestea, în ultima lor zi în Regatul Unit, studenții vor vizita atât ambianța academică și istorică a orașului Oxford, cât și conacul Bletchley Park, unde codul Enigma al Germaniei naziste a fost descifrat de Alan Turing în timpul celui de-al Doilea Război Mondial.

 

 

 

 

 

 

Publicații recomandate

 

Dunn, Katie & Harness, David. (2019). Whose voice is heard? The influence of user-generated versus company-generated content on consumer scepticism towards CSR. Journal of Marketing Management. 35. 1-30. 10.1080/0267257X.2019.1605401.

 

Dunn, Katie & Harness, David. (2018). Communicating corporate social responsibility in a social world: the effects of company-generated and user-generated social media content on CSR attributions and scepticism. Journal of Marketing Management. 34. 1-27. 10.1080/0267257X.2018.1536675.

 

Harness, David & Ranaweera, Chatura & Karjaluoto, Heikki & Jayawardhena, Chanaka. (2018). The role of negative and positive forms of power in supporting CSR alignment and commitment between large firms and SMEs. Industrial Marketing Management. 75. 10.1016/j.indmarman.2018.03.006.