Dezvoltarea strategiilor eficiente și inovatoare pentru a stimula creșterea și performanța afacerii - tema modulului TEE EMBA predat la Cluj în 14-17 septembrie

Într-o lume interconectată și o economie globală tot mai competitivă, supraviețuirea unui business depinde de planul său strategic, de capacitatea de a găsi noi forme de a produce valoare pentru clienții, angajații şi acționarii săi și de a se adapta schimbărilor din piață. Pentru a putea reuși în această competiție, un business se poate orienta către zone rămase neexplorate - spre o piață unde se pot crea noi cereri sau reinventa anumite procese sau produse care pot aduce avantaje competitive în raport cu ceilalți actori relevanți din acel segmentul de activitate.

Despre aceste subiecte vor discuta cursanții programului TEE EMBA în timpul celor 4 zile ale modulului Strategy and Value Creation (14-17 septembrie) – creat pentru a le facilita înțelegerea problemelor strategice legate de supraviețuirea, competitivitatea, inovarea și transformarea organizațiilor. 

Modulul reunește experți din diverse domenii:  Cristian Păun - Global Digital Strategist al DuPont (Luxembourg), Dr. Ovidiu Bordean - profesor la Universitatea Babes-Bolyai), Dr. Marc Sniukas - profesor la Luxembourg School of Business.

Cei interesați să studieze un EMBA alături de Transivania Executive Education sunt invitați să participe la sesiunile gratuite de 3 ore oferite pe durata acestui modul, pentru a experimenta ce înseamnă un EMBA și a interacționa cu comunitatea formată în jurul acestui program. 

Înscrierea se face printr-un email la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Image

Cum se desfășoară modulul pe parcursul celor 4 zile?

Modulul Strategy and Value Creation include o gamă variată de studii de caz, modele teoretice și instrumente conceptuale pentru a dezvolta abilitățile analitice ale cursanților, prin care aceștia pot explora diferite modele de strategie în contexte organizaționale extrem de diverse, cum ar fi întreprinderile mici și mijlocii, corporațiile multinaționale sau organizațiile non-profit. Studiile de caz și modelele teoretice propuse vor discuta impactul factorilor de mediu (economici, politici, sociali, ecologici sau juridici) asupra unei afaceri și strategiei acesteia și vor testa relevanța anumitor modele teoretice în contextul economic actual. Cursul dureaza 4 zile și se desfășoară în Cluj-Napoca, la BT Campus.

Cine predă acest modul?
Image

Un nou Executive Talk va avea loc vineri, 15 septembrie, de la ora 17.00. Invitatul acestei ediții este Dr. Marc Sniukas, profesor de management și inovare la Luxemburg School of Business, speaker și consultant foarte căutat pentru strategii de creșterere, inovare strategică și noi moduri de lucru. Evenimentul este gratuit și deschis publicului larg, înregistrarea fiind necesară aici.

 

.
Image

Cristian Păun este un changemaker și un inovator cu abilități puternice de storytelling care inspiră mentalitatea orientată spre creștere. În calitate de designer de afaceri certificat și speaker internațional, el ajută companiile să transforme ideile de afaceri în modele de afaceri digitale viabile, conducând la nivel global programe de inovare, fuziuni și achiziții, integrare și separare. A lucrat pentru companii din industria chimică, a asigurărilor, FMCG, financiar-bancară și a telecomunicațiilor. În poziția de consultant în tehnologie, Cristi este membru și colaborat al Consiliul Tehnologic Forbes, FEDIL - The Voice of Luxembourg's Industry și AITECHTalents.

.
Image
Ovidiu Bordean este profesor asociat la Facultatea de Studii Economice și Gestiunea Afacerilor din cadrul Universității Babeș-Bolyai, unde predă management strategic și strategii de business studenților de la nivel licență și master.  Ovidiu a fost un bursier Fulbright RAF găzduit de Universitatea din Rochester, Ain Center for Entrepreneurship. De-a lungul anilor, a fost lector invitat la diferite universități din SUA, Germania, Coreea de Sud, Finlanda, Polonia, Slovenia. Interesele sale de cercetare se concentrează în domeniul strategiilor de afaceri, al educației antreprenoriale și al guvernanței corporative.