Răspunsul TEE la situația COVID19

Răspunsul TEE la situația COVID19

Suntem foarte întristați de actuala evoluție a evenimentelor, dar sănătatea și siguranța dvs. reprezintă cele mai importante aspecte pentru noi. Din acest motiv am pregătit câteva măsuri pentru a depăşi următoarea perioadă și a continua livrarea programului Executive MBA University of Hull și a celorlalte proiecte educaționale în întregime în mediul online, fără ca standardul de calitate al acestora să fie afectat în vreun fel, asigurându-ne în acelaşi timp că studenții noștri, profesorii Hull University Business School și personalul nostru rămân în siguranță și sănătoși.

Echipa Hull University Business School lucrează intens la pregătirea unei alternative on-line pentru programul Executive MBA pe care îl livrează la Cluj-Napoca din 2015. În acest sens, toate modulele programate până în august 2020 sunt livrate acum online, fără ca nivelul de calitate al predării să fie afectat de această tranziție. Ne vom întoarce la predarea față în față de îndată ce interdicțiile de călătorie vor fi ridicate. Mai multe detalii sunt disponibile pe website-ul lor. 

Dorim să-i anunțăm pe cei care doresc să se alăture următoarei grupe Executive MBA care va începe în august 2020 că mai avem câteva locuri rămase disponibile. Echipa Transilvania Executive Education continuă procesul de înscriere alături de Universitatea Hull, chiar dacă aceste procese s-au mutat în întregime în mediul onlineSesiunile Exec. MBA gratuite pe care le oferim celor interesați să se alăture programului EMBA sunt înlocuite cu video conferințe online în care puteți discuta cu profesorii Universității Hull care predau în cadrul programului și cu studenții noștri care vă vor răspunde oricăror întrebări pe care le aveți şi vă vor împărtăşi experiențele lor de predare şi învățare. Pentru a participa la aceste video conferințe şi pentru a intra în contact cu noi vă rugăm să utilizați același formular disponibil pe site-ul nostru.

Universitatea Hull organizează în următoarele săptămâni o serie specială de webinarii pe tema COVID19. Experți din domeniul academic și consultanți ai Hull University Business School sunt gata să vă împărtășească expertiza lor și să vă ofere sfaturi cu privire la provocările cu care se confruntă mediul de afaceri în această perioadă. Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați site-ul nostru (secțiunea blog). Lucrăm la un plan pentru a organiza următoarele sesiuni de conferințe Executive Talks în format online. Ne propunem ca împreună cu absolvenții și partenerii noștri să dezbatem cele mai relevante subiecte şi probleme cu care se confruntă în prezent mediul de afaceri şi să folosim expertiza comunității noastre Executive MBA pentru a depăşi criza actuală.

Întâlnirile Teach Yourself Business s-au mutat în mediul online, prima ediție în acest format având loc pe 30 martie, cu aproape 20 de participanți care s-au alăturat grupului pentru a discuta despre cartea Affluenza de James Oliver. Vă vom ține la curent cu următoarele sesiuni online pe care le organizăm. Dacă sunteți interesați să participați, avem rugămintea să ne trimiteți un email la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Ne propunem să fim un hub de idei și expertiză pentru societatea civilă și comunitatea de afaceri. Organizăm sesiuni online cu comunitatea noastră tocmai pentru a facilita schimbul de idei și a contribui la găsirea soluțiilor la problemele tot mai diverse din mediul de business. 

Premiul pentru performanță în cadrul programelor postuniversitare ale Universității Hull merge anul acesta la unul dintre absolvenții programului EMBA din Cluj-Napoca

Premiul pentru performanță în cadrul programelor postuniversitare ale Universității Hull merge anul acesta la unul dintre absolvenții programului EMBA din Cluj-Napoca

Suntem foarte bucuroşi să vă anunțăm că unul dintre cele două premii pentru recunoașterea rezultatelor remarcabile realizate în programului EMBA Off-Campus al Universității Hull de-a lungul perioadei august 2018-iulie 2019 i-a fost acordat lui Alin T. Băiescu, absolvent al grupei 2017-2019 EMBA din Cluj-Napoca. Alin a înregistrat rezultate excelente pe parcursul programului și a absolvit cu calificativul „Distinction”, marcând încheierea acestui parcurs academic cu coordonarea şi publicarea  primului volum colectiv realizat de cursanții programului EMBA în România, volum care cuprinde cele mai bune lucrări de cercetare realizate în ultimii ani de studenții români ai programului EMBA al Universității Hull, institulat "In Search of Tomorrow: Critical Thinking about the Romanian and International Business Environment". 

În prezent, Alin este membru al consiliului de administrație și director comercial al Polaris Medical din Cluj-Napoca și cadru didactic asociat la Facultatea de Economie și Gestiunea Afacerilor din cadrul Universității Babeș-Bolyai. Din ianuarie, Alin este reprezentantul comunității de absolvenți în cadrul întâlnirilor boardului TEE. 

Alin a lucrat anterior în industria asigurărilor și a fondat o companie de consultanță în asigurări. A obținut o diplomă în economie de la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca și doctoratul la Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu. A publicat cărți și lucrări academice despre asigurări și afaceri în România și a obținut mai multe premii pentru activitatea sa în domeniul asigurărilor. Este autorul unor materiale inovatoare menite să îmbunătățească nivelul de educare al populației din România cu privire la domeniul asigurărilor, lansând primul blog personal din România despre asigurări și afaceri și dezvoltând primele filme de desene animate care au drept scop conștientizarea beneficiilor polițelor de asigurare şi importanța încheierii polițelor de asigurare la timp şi într-o manieră informată. Ultima sa publicație este volumul colectiv pe care l-a coordonat „In Search of Tomorrow: Critical Thinking about the Romanian and International Business Environment”, apărut în 2019 la Presa Universitară Clujeană.

Alin Băiescu: "Sunt mai mult decât încântat să primească acest premiu. Cu toate acestea, consider că în ciuda caracterului nominal al acestei distincții, performanțele mele nu ar fi fost posibile fără suportului oferit de colegii din programul EMBA, fără sprijinul Universității Hull din Marea Britanie și al echipei Transilvania Executive Education din Cluj şi al întregii atmosfere de lucru din cadrul programului. Consider că  sunt dovada vie că un astfel de mediu stimulant din punct de vedere intelectual şi suportiv din punct de vedere emoțional are capacitatea de a debloca potențialul studenților EMBA și de a-i ajuta să crească atât la nivel profesional, cât și personal, și poate să îi ajute să îşi descopere resurse necunoscute care să-i conducă la rezultate deosebite."

Andrew Taylor, Directorul TEE: "Echipa Transilvania Executive Education este mândră de Alin, care a reuşit prin performanțele sale academice să reprezinte dezideratul acestui MBA, de a încurajara dezvoltarea „gândirii interconectate” printr-un program educational livrat la standarde globale. Implicarea sa personală şi efortul depus în cadrul acestui program, atât în activitățile academice cât şi în cele extra-curriculare, combinate cu activitățile de cercetare precum coordonarea editării unui volum colectiv cu cele mai bune eseuri ale studenților sunt un exemplu clar a ceea ce Universitatea Hull numește „leadership responsabil”. Acest premiu reprezintă dovada vie a faptului că spiritul cultivat de Universitatea Hull, acela de a încerca în mod constant să îți depăşeşti limitele şi să ținteşti mereu către lucruri care îți depăşesc așteptările, este îmbrățisat în mod asumat de către studenții noștri."

 

Cum a fost 2019 pentru Transilvania Executive Education

Cum a fost 2019 pentru Transilvania Executive Education

Prin colaborarea cu companii, profesioniști, universitari și experți din întreaga lume, ne propunem să devenim un spațiu care încurajează schimbul constructiv de idei și sa contribuim la consolidarea unui mediu de afaceri rezilient și creativ în Transilvania și România.

În acest sens, eforturile noastre din ultimul an s-au concentrat în direcția conectării mediului de afaceri, comunității academice și a mediului non-guvernamental cu rețeaua noastră de educație executivă prin evenimente și întâlniri stimulative intelectual precum modulele din cadrul programului de Executive MBA, atelierelor de discuții și lansărilor de carte, conferințelor Executive Talks, evenimentelor de networking şi a unui masterclass cu doi dintre cei mai importanți experți globali în știința sistemelor.

Împreună cu principalul nostru partener educațional, Universitatea Hull din Marea Britanie, am organizat în Cluj-Napoca 14 module Executive MBA, care au constat în peste 430 de ore de predare efectuate de profesori și experți ai Universității Hull, cu experiență practică și academică în mediul internațional. În decursul ultimului an ni s-au alăturat 35 de studenți noi în cadrul celor două clase EMBA începute în acest an, în timp ce 20 de absolvenți au finalizat programul după doi ani de studii și pregătire susținută. Am ajuns astfel la o nouă etapă din istoria acestui program, cu peste 130 de oameni de afaceri și antreprenori înscriși și 65 de absolvenți de la lansarea programului în Cluj-Napoca. Cu ajutorul partenerilor noștri, am reușit să oferim 5 burse anul acesta celor care s-au înscris în programul EMBA.  

În efortul nostru de a conecta organizațiile de afaceri, academice și non-guvernamentale din Cluj și România cu rețeaua noastră de educație executivă, am organizat 14 conferințe Executive Talks cu peste 230 de participanți. La acest conferințe au participat în postura de key note speaker profesioniști și lideri importanți din mediul de afaceri local şi international precum: Alin Băiescu - alumni EMBA University of Hull, director comercial la Polaris Medical, Mirela Oprea - proprietar și fondator al Dream Management, Sorin Stan - Managing Director la Fluentech, Nadia Oanea - Specialist Fiscal și Partener la Grant Thornton România, Doru Droscaru - Chief Product Officer la Youkno, Răzvan Drăgoi - Chief Development Officer la Fan Courier, Mircea Hoțoleanu, consultant în managementul afacerilor pentru industria software și fost director al Shared Services Emerson România, Doru Șupeală - alumni EMBA University of Hull, marketer și fondator al școlii de marketing SPOR, Daniel Mihai - director al Proposals Europe pentru Emerson Automation, Andrei Roth - manager Cluj Office UiPath, și Andrew Taylor, director general al Transilvania Executive Education și fondator al Connect CEE, care ne-au provocat să ne gândim la evoluțiile digitale actuale și la viitorul afacerilor și modului de producere a valorii adăugate.

Pe lângă modulele și conferințele Executive Talks organizate în mod regulat, ne-am concentrat eforturile pe articularea dialogului și schimbului de idei dintre comunitatea de afaceri românească şi experții globali prin organizarea de discuții şi întâlniri concentrate asupra transformărilor produse de convergența tehnologiei și a globalizării. În luna iulie am organizat o conferință despre viitorul securității cibernetice în parteneriat cu Evozon, la care l-am avut ca invitat pe Dionysios Demetis, lector în cadrul Facultății de Business a Universității Hull și expert în combaterea strategiilor de spălare a banilor, care ne-a vorbit despre digitalizare și riscurile emergente ale atacurilor cibernetice în cadrul economiei de rețea actuale aflate în plină dezvoltare.

În noiembrie, ne-am concentrat atenția asupra ideii de leadership și strategie, aducând la Cluj-Napoca doi dintre experții de renume in domeniul științei complexității și gândirii sistemice, Yasmin Merali și Dave Snowden, pentru un workshop găzduit in parteneriat cu Steelcase. Evenimentul i-a ajutat pe participanți să dobândească combinația necesară de abilități conceptuale de clasă mondială și capacități organizaționale pentru a construi o organizație adaptativă și rezilientă, aptă să concureze și să exceleze în lumea complexă, interconectată de astăzi. Cei doi au susținut și un atelier de strategie care a abordat nevoile actorilor implicați în îmbunătățirea societății noastre, pentru a planifica și acționa strategic într-un mediu care se schimbă și evoluează rapid, cu provocări în creștere și nevoi complexe.

Mai mult, am organizat o lansare de carte a volumului „People, Place and Global Order. Foundations of a Networked Political Economy”, scris de colegul nostru Andrew Taylor împreună cu Adam Bronstone și publicat de editura Routledge Taylor și Francis Group. Am continuat în această direcție și în cadrul comunității EMBA, unde ne-am bucurat să-i ajutăm pe absolvenții celei de-a treia cohorte la publicarea unei cărți cu cele mai bune eseuri ale lor, carte care reprezinta un cadou pentru comunitatea EMBA: “In Search of Tomorrow. Critical Thinking about the Romanian and International Business Environment” [Cluj-Napoca: Cluj University Press 2019]. Această carte este rezultatul eforturilor combinate ale clasei R3 EMBA, care a adunat în acest volum colectiv unele dintre cele mai bune eseuri și studii de caz scrise în timpul celor 2 ani de studiu ale programului EMBA, pentru a le disemina în cadrul comunității academice și de afaceri din România. Eseurile acoperă o serie de subiecte care variază de la industria asigurărilor si finanțelor, HoReCa, managementul resurselor umane, IT&C, sănătate publică, producție, marketing, gestionarea operațiunilor, mergând până la înființarea de cafenele gourmet sau dezvoltarea de noi mărci pentru piața berii artizanale.

Înțelegem cât de important este să creăm un spațiu care să încurajeze un schimb constructiv de idei și să contribuie la consolidarea unui mediu de afaceri inovativ și creativ, motiv pentru care am organizat primul nostru eveniment la Sibiu, sub forma unui atelier de strategie, menit să faciliteze înțelegerea modificărilor continue din sistemul de creare a valorii economice și sa furnizeze o serie de instrumente analitice instrumentale in îmbunătățirea modelelor de afaceri locale. 

A fost un an grozav și le mulțumim tuturor celor care au contribuit la succesul nostru, în special studenților și alumnilor noștri, a căror implicare în dezvoltarea ONG-ului nostru a fost constantă și susținută de-a lungul anilor.

Pentru anul următor intenționăm să continuăm aceste evenimente și activități. Avem de gând să organizăm evenimente de networking și conectare a comunităților de afaceri, să interacționăm cu antreprenorii și companiile din Transilvania și regiunile înconjurătoare si să continuăm seria de discuții și ateliere pe care le-am început în anii trecuți prin aducerea la Cluj și in România a câtorva dintre cei mai cunoscuți și apreciați experți globali, cercetători și manageri de afaceri de succes, care să ne inspire și să ne provoace.

Rămâneți aproape pentru a afla mai multe despre activitățile noastre!

Special Webinar Series on COVID-19

Special Webinar Series on COVID-19

The new Coronavirus – COVID-19  is challenging us to search for answers and solutions for a way out of this crisis and provides us with the time and opportunity to reflect and analyse. Academics and universities are trying to contribute to the development of solutions and roadmaps that could take us out of this difficult situation more resilient and prepare to face future pandemics and global crises.

In this vein, our educational partner, the Hull University Business School, is organizing in the upcoming period a series of webinars which tackle the challenged derived from this crisis by bringing to the forefront some of their key experts on human resources management, finances, and economy, strategy and leadership as well as psychology and law.

These webinars will focus on a wide range of topics, from Resilience Management, Healthy working, Impact to Supply Chain and special panel sessions with key experts from across the globe. These webinars are free and open access so you may share the link with colleagues and friends.

 

Health & Managing Stress: Working from Home / 1st of April, 1 PM (RO time)

The first webinar is this Wednesday, in collaboration with the Sports Science colleagues and the Centre for Human Factors. The topic for this session is How to manage stress: working remotely. The invited specialists will be presenting on the importance of nutrition, posture and exercise when working remotely, plus the risks of isolation & managing stress with remote teams. The webinar will take place on the 1st of April, from 1 pm (Romanian time). To register simply click here

 

COVID-19: Special Panel Session on impact to Business & Economy / 1st of April, 4 PM (RO time)

Following the popular Question Time format, the Hull University Business School will be hosting a unique Panel Session of academic and research experts to field a variety of hot topics and questions related to the impact of COVID-19. Submit your questions to the panel when you register for the webinar. This will take place on the 1st of April, from 4 pm (Romanian time). To register simply click here.  

Panellists

Professor Richard Barnes - Associate Dean of Research, Maritime Law expert

Dr Matt Beech - Political Scientist & Historian 

Dr Peter Andrews - Senior lecturer in Digital Marketing

Professor Robert Hudson - Professor in Finance

Dr Yilmaz Guney - Expert in corporate finance & governance

 

Resilience & Leadership / 2ns of April, 4 PM (RO time)

This webinar will focus on resilience management in times of crisis. We will be hearing from one of the University of Hull expert academics that have worked with high profile brands in managing disruption and mitigating risk in the face of extreme challenges. We’ll be discussing what it means to be resilient during these times and how to be an effective leader remotely. Thie webinar will take place Thursday, 2nd of April, from 4 pm (Romanian time). To register simply click here

We will keep you informed on any new events we are organising in order to support you through this period. 

 

 

Image

Adresa

Regele Ferdinand 22-26, et. 3, Cluj Hub, 
Cluj-Napoca, România

Contactați-ne:

+40 747 752 825

Termeni si condiții

Doriți mai multe informații?